Kimmietid

oktober 22, 2009

Lite mindre mörkt

Något lite ljusare har det blivit men riktigt dagsljus får vi nog inte se denna torsdag. Ingen ville promenera i eländet och det ville inte jag heller så jag var ute handlade på lunchen. Försökte tänka framåt och handla hem vad som behövs inför morgondagen och det mesta till helgen. Har redan kommit på en sak som fattas =(.
Men det kan jag ta på lördagmorgon, det mesta fick jag med hem. Sonen ska antagligen ha en kompis som sover över på fredagkväll så jag handlade hem för att fixa tacos då. Så köpte jag hem lite gott-gott till dem också. Tror jag fick hem det mesta som behövs inför att Hossan ska komma till mig på Lördagkväll också och har jag inte det så får det också fixas på lördagmorgon.
Köpte också två nya kuddar, en till mig och en till sonen. Vi hade båda ett fall av plattkudde i våra sängar så det blir skönt med en ny och fluffig ikväll.

Nu får det gärna bli 16,30 snart jag vill hem och tända mysljusen och ligga på soffan.

7 Comments:

  • At 2009-10-22 16:34, Anonymous Annica said…

    Nya kuddar är sååå mysiga tills de faller ihop. Brukar inte ta så länge tycker jag tyvärr.
    Tacos, där sa du det! Det ska jag banne mig ha på lördag till middag. MUMS!!!

     
  • At 2009-10-22 18:03, Blogger Kimmie said…

    Ja, det är så skönt med en ny mysig kudde! Tacos brukar vara populärt.

     
  • At 2009-10-22 19:34, Anonymous -Nena- said…

    Nya kuddar skulle vi också behöva köpa.
    Taccos är alltid gott.

     
  • At 2009-10-22 19:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Vi behöver byta ut ett par till men det får komma efter hand.

     
  • At 2009-10-23 10:50, Anonymous Pisan said…

    Härligt med nya kuddar :-) Önskar dig en fin helg! KRAM! <3

     
  • At 2009-10-23 11:09, Anonymous Ingela said…

    Tack för din kommentar! Skönt att höra att man inte är ensam om att tänka mycket på den där eländiga svinsjukan!!
    Jag tänker på det alldeles för mycket emellanåt. Usch...när man läser tidningar och dyl. Vi har ju bestämt att vi inte ska vaccinera våra barn. Dotterns klass har redan fått sprutan, men inte dottern. Och det var fler som inte skulle vaccineras. Trots att man har tagit beslutet känner jag fortfarande en oro. Jobbigt. Längtar till våren då allt detta är över!

    Hoppas att du får en fin dag!

     
  • At 2009-10-23 11:25, Blogger Helga - precious said…

    Det låter mysigt med gott-gott till killarna. Kan jag också få det?

    En ny skön kudde låter inte helt fel ...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter