Kimmietid

oktober 19, 2009

Oj, vad jag är mätt

Sonen och jag har just ätit spagetti med köttfärssås och det smakade fint!
Det blev promenad idag och jag fick med mig 2 kollegor minsann - trevligt.
Känner mig fortfarande lite avslagen och har lite huvudvärk men det går förhoppningsvis över efter en god natts sömn.

Efter jobb idag tog jag en liten extrarunda och besökte apoteket på vägen hem, så blev det en tur in på systembolaget också. Det behövs lite av varje till kalaset vi ska ha och idag köpte jag en hög med öl. När det ska transporteras på cykel så får det bli lite i taget. Vin får jag ta en annan dag. Nu ska jag förebereda lite grejer inför morgondagen och sedan blir det soffan =)

6 Comments:

  • At 2009-10-19 18:37, Anonymous -Nena- said…

    Kul att du fick sällskap.
    Hoppas att du mår bättre i morgon efter en natt med god sömn (förhoppningsvis)

     
  • At 2009-10-19 20:38, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena!

     
  • At 2009-10-19 21:42, Blogger Hossan said…

    Vad du far och flänger :-)

     
  • At 2009-10-19 21:51, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ibland behövs det =)

     
  • At 2009-10-20 08:31, Blogger Helga - precious said…

    Vad bökigt att handla tungt och ta på cykeln. Jag har det oftast likadant eftersom bilen är med maken till jobbet.

    Har jag missat vad ni ska ha för fest?

     
  • At 2009-10-20 09:38, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det går bra om man delar upp det =) - det är några veckor framåt men lite släkt kommer när sonen fyller år och då blir det middag bl.a

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter