Kimmietid

oktober 14, 2009

Skönt med kväll

Rörigt på jobb de senaste eftermiddagarna, inte så att det är vrålmycket att göra utan att folk är borta på alla håll och kanter. Det är sjukdom, sjuka barn, möten, resor och diverse annat trassel. På slutet idag var vi 2 personer på kontoret. Då kvittar det om det är lugnt - det blir körigt om det ringer 2 samtidigt som det kommer besök. Någon måste vänta. Nåja, det löste sig och imorgon ska förhoppningsvis några vara tillbaka.

Inte mycket som har hänt ikväll, vi har ätit middag och jag har småplockat lite här hemma. Funderar på om jag ska ta och titta på en film ikväll också - det är mysig avkoppling. Vad hittar ni på ikväll?

5 Comments:

  • At 2009-10-14 20:56, Anonymous Annica said…

    Vila kroppen. Halv åtta hos mig. Bonde söker fru. Det är kvällens schema :-)

     
  • At 2009-10-15 08:10, Blogger Kimmie said…

    Annica: Förstår att du behöver vila kroppen efter gårdagen.

     
  • At 2009-10-15 09:07, Blogger Helga - precious said…

    Jag kom inte hem förrän kl 21 och då blev det en kvällsmacka med dottern som tränat och lite fotkillande på sonen som också varit på träning. Sedan sängen...

     
  • At 2009-10-15 09:24, Blogger Kimmie said…

    Annica: Mysigt med en lugn stund med barnen.

     
  • At 2009-10-15 15:17, Blogger Kimmie said…

    Äsch, mitt svar var ju till Helga. Jag hade ju redan svarat Annica - tänk vad jag kan röra ihop det =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter