Kimmietid

oktober 11, 2009

Så skönt man kan ha det =)

Vi har verkligen inte hittat på något denna helgen och jag bara njuter =)
Idag vaknade jag först vid halvtio, låg kvar och sträckte på mig en stund innan jag gick upp och satte på kaffet. Ägg och bacon-frukost ligger nu fint i magen och sonen som kom upp en halvtimme senare stökar just nu med sin rostatbröd frukost.
När han har stökat klart ska jag sätta igång med att laga till en stor gryta kycklingsoppa - det är perfekt GI-lunchmat och enkelt och bra att ha med till jobb.
Mitt enda måste är att tvätten skall strykas och det är visserligen trist men inte så farligt.

Vi har inte lika härligt väder idag som igår, det har regnat.

4 Comments:

  • At 2009-10-11 11:22, Blogger Hossan said…

    Jag sitter här vid datorn och känner att huvudet inte är riktigt med. Ska nog uppsöka sängen igen.

    Ingen vinst på lotto denna helgen heller - men vänta bara, SNART smäller det till....

     
  • At 2009-10-11 12:00, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Yep snart smäller det =)

     
  • At 2009-10-11 16:50, Blogger -Nena- said…

    Lät gott med kycklingsoppa och speciellt en sådan här ruggig och regnig dag.

     
  • At 2009-10-11 17:27, Blogger Kimmie said…

    Nena: Gillar att göra en laddning och ha till lunch på jobb.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter