Kimmietid

oktober 09, 2009

Strålande fredag

En riktigt vacker höstdag har vi ännu så länge idag, hoppas det håller i sig.
Så är det fredag och det känns också skönt. Har inga stora planer inför helgen, ikväll är det tvättid, Idol och så ska jag småfuska lite från min GI-diet. Sonen får bestämma om vi ska hämta hem burgare eller kebab (jag vill inte ha pizza, det är för mycket fusk).
Om vi har så här vackert väder imorgon så ska jag cykla ut och eventuellt inhandla några presenter inför sonens födeledag - tiden går ju så snabbt så det kan vara skönt att komma igång. Ett spel har jag förhandsbokat till honom via internet redan också har jag beställt ett par grejer från en annan hemsida, en box med filmer och ett "verktyg" som är till för att rengöra data-keyboarden med. Så i helgen blir det nog i så fall ett besök i hans favoritklädbutik "Brothers" för att köpa några tröjor.
Annars är inte så mycket bestämt, vi tar det som det kommer.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter