Kimmietid

oktober 13, 2009

Kallt och fint

Det är fantastiskt väder idag - jag älskar när det är soligt och kallt med riktigt frisk luft. Idag ska jag definitivt ge mig ut på lunchpromenad, ingen följer med men i det här vädret struntar jag i det - bara måste ut. Av de två kollegorna som ibland följer med så var den ena tvungen att fixa en present på lunchen och den andra hade fel skor. Min idé att ha ett par gymnastikskor stående på jobb är inte helt fel.

Pratade med en Stockholmskollega och där snöade det! Det kan jag vara utan - precis som det är nu vill jag ha det hela hösten.

6 Comments:

  • At 2009-10-13 09:44, Blogger Helga - precious said…

    Snö i Stockholm - oj. Jag var ju ute och flög igår kväll och såg inte till någon snö på Arlada iaf...

     
  • At 2009-10-13 09:46, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det hade visst börjat nu på morgonen.

     
  • At 2009-10-13 10:48, Anonymous Annica said…

    Vill inte ha snö här. Avskyr den kalla vidriga snön. Fast det finns en sak som är positiv det är att det blir betydligt ljusare ute då det är vitt på marken. Men fler nackdelar än fördelar finns :-)

     
  • At 2009-10-13 11:00, Blogger Kimmie said…

    Annica: Snö är fint till jul - sen räcker det =)

     
  • At 2009-10-13 12:04, Anonymous Pisan said…

    Håller med om att snö är fint till jul, övrig tid på året kan den hålla sig borta. Hoppas du fick en fin promenad på lunchen. KRAM!!

     
  • At 2009-10-13 13:16, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack Pisan promenaden var fin.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter