Kimmietid

oktober 18, 2009

Söndag igen

Blev inget bloggande igår, internet höll på och bråkade till och från blev utkastad mitt i när jag skrivit något och då blev jag till slut så frustrerad att jag struntade i det.
Förutom det så var det en skön lördag. Jag städade hela lägenheten och var ute och fick fixat ett par presenter inför sonens födelsedag. Köpte en box med filmer om andra världskriget - han är väldigt fascinerad av den tiden också hittade jag en liten mojäng som är till för att rengöra tangentbordet och det kan nog behövas - datorn används flitigt. Jag börjar få ihop några paketer nu i varje fall, trots att han har svårt att veta vad han önskar sig.
Nu ska jag ta itu med stryktvätten, ska ställa mig framför TV:n och titta på filmen Angel med Helena Bergström samtidigt så går det lättare.

Ha en skön söndag.

3 Comments:

  • At 2009-10-18 11:45, Anonymous Annica said…

    Internet är något som bara ska funka utan en massa tjafs :-) Liksom tvättmaskin mm.
    Tangentbordsrengörare borde jag införskaffa också.

     
  • At 2009-10-18 12:01, Blogger Hossan said…

    Jag skulle behöva en dammsugare till mitt tangentbord. Sist det slutade fungera så plockade jag bort alla tangenterna och jösses vad där var damm och katthår! ÖÖrrkk!

     
  • At 2009-10-18 12:15, Blogger Kimmie said…

    Annica: Precis, det ska bara fungera. Den där rengöraren kan nog var bra hoppas jag.

    Hossan: Katthår har vi inte men damm och annat skräp samlas ju ändå.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter