Kimmietid

oktober 19, 2009

Jättetrött

Vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om - så nu är jag supertrött.
Var i och för sig ovanligt trött hela helgen så kanske har jag någon liten bacill i kroppen som bråkar med mig. Kan ju vara en förkylning på gång.
Sonen var också trött imorse men han hade inte kunnat somna igårkväll eftersom han sovit alldeles för länge på morgonen =)
Vi lär väl sova gott inatt istället båda två.

Vi får väl se om jag orkar ge mig ut på lunchpromenad idag - frisk luft kanske hjälper.

4 Comments:

  • At 2009-10-19 13:58, Anonymous -Nena- said…

    Hoppas du fick en lunchpromenad och känner dig piggare nu.

    Håller tummarna på att det inte är någon sjuka på G

     
  • At 2009-10-19 14:28, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det promenad, ibland kan man bara vara lite hängig hoppas att det bara är det.

     
  • At 2009-10-19 21:38, Blogger Hossan said…

    Jag har varit vansinnigt trött hela helgen och igår sov jag nästan hela dagen och kräkte en del av natten, sen gick jag och jobbade och mår förhållandevis väl :-)

     
  • At 2009-10-19 21:51, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Nej, men fy din stackare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter