Kimmietid

oktober 20, 2009

Sonen lite rikare

Sonen har gjort en bra affär ikväll, han hade satt in en annons på blocket för att sälja en TV-spelskonsol + spel som han inte längre använder. Han fick sålt den med en gång och utan något prutande. Så nu är han mycket nöjd och hans plånbok blev lite tjockare =).

På lunchen idag blev det ingen promenad, inte ens en cykeltur - jag hängde med en kollega ut i hennes bil och köpte faktiskt min första julklapp idag =), jag var i en bokhandel och de sålde Bemärkelsedagsböcker, jättefina var de som man kan ha från år till år och hålla reda på allas födelsedagar. Min syster är lite rolig med det där - hon brukar ringa mig och höra vem som fyller år eftersom hon aldrig är riktigt säker på när det är. Hon vet på ett ungefär men inte exakt. Så nu köpte jag den här boken till henne och så ska jag skriva in hela släktens födelsedagar så är hon redo inför nästa år.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter