Kimmietid

oktober 21, 2009

Förvirrad

Kom på imorse att det var ett tag sedan jag och Hossan träffades, visst vi pratar i telefon och mailar ibland men det är inte detsamma. Så då tänkte jag att jag skickar ett SMS direkt där på morgonen det var vid 7,30 precis innan jag skulle gå hemifrån. Så jag skrev lite snabbt och frågade om hon hade något för sig i helgen eller kanske kände för att komma hem till mig en kväll? Ilsnabbt fick jag svar: Äh, detta skulle nog till den andra ...... (samma namn) =)

Då hade jag lyckts sända iväg SMS:et till min kollega med samma namn som Hossan som precis satt sig i bilen och undrade vad jag ville så dags på morgonen =)
Så det blev ett nytt försök och jag fick återigen snabbt svar - denna gång från rätt person, hon vill gärna träffas i helgen. Ibland blir det lite hastigt och lustigt!

4 Comments:

  • At 2009-10-21 10:34, Anonymous Annica said…

    Hehe ibland är det tur att man inte skriver tokigt och det kommer till fel person. Jag menar nu skvaller om Kalle som skulle till Kajsa men Kalle får messet i misstag.

     
  • At 2009-10-21 11:03, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jo, detta var ju inte så farligt.

     
  • At 2009-10-21 15:24, Anonymous -Nena- said…

    Ibland kan det bli tokigt.
    Jag skickade till maken trodde jag men det hamnade hos min bror med samma namn och då var jag glad att jag inte skicka något... hmmm sådant som en bror inte ska veta ;)
    Numera är jag väldigt noga med att kolla upp så det kommer rätt även om vi inte skickar konstigheter via mobilen *S*

     
  • At 2009-10-21 18:25, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det kan bli väldigt fel, precis som med mail där jag en gång tryckte svara istället för vidarebefodra och skrev en halvspydig kommentar i mailet. Då kände jag mig riktigt dum sedan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter