Kimmietid

oktober 21, 2009

En kopp te och femstjärnigt hotell

Trött ikväll och är lite rivig i halsen, vill absolut inte bli sjuk. Men vem vill det. Det är säkert ingen fara. Har tagit mig en kopp te, det dricker jag väldigt sällan är inte förtjust i te. Men kände för något varmt att dricka och kaffe blir jag för pigg av och varm choklad kändes för onyttigt =) så det fick duga med te.
Ikväll har vi ätit en sån där blandad röra som jag brukar kalla för nudelpytt men min portion var utan nudlar så då passar inte det namnet, det var lite blandat korv, kött och strimlad skinka, så hade sonen iblandat nudlar och grönsaker och jag hade bara grönsaker och svamp. Hur gott som helst också blev jag av med lite blandade köttrester samtidigt.

Sonen hade i skolan gjort en hemsida som var rätt underhållande. De har ämnet webdesign och han tycker det är jättekul. Sidan hade han gjort som en hemsida för ett lyxhotell, där var en karta till vår hemadress - bilden föreställde ett riktigt fräckt och stort hus och hotellet hette något liknande vårt efternamn och tydligen fanns där en fantastisk restaurang och all möjlig service. Han är för rolig - läraren hade skrattat gott åt den.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter