Kimmietid

oktober 24, 2009

Inomhuslördag

Det är vila som gäller idag. Jag har mindre feber men hostar som en galning.
Vi räknar med att sonen ska kunna ha sin övernattningskompis här imorgon (smittan kom ifrån den kompisen tror vi, så det bör vara ok). Idag blir det som sagt bara lugn och vila och en massa varma drycker. Tror det är läge för en film nu - ska lägga mig och titta på något. Någon influensa har jag nog inte fått i varje fall för då hade jag nog varit mycket sjukare - alltid något.

4 Comments:

  • At 2009-10-24 17:21, Anonymous -Nena- said…

    Skönt med mindre feber och att det nog inte är flunsan.

    Fortsätt krya på dig.

     
  • At 2009-10-24 23:28, Anonymous Annica said…

    Krya på dig och förhoppningsvis släpper det fort det som du dragit på dig

     
  • At 2009-10-25 09:50, Blogger Hossan said…

    Har du hostdämpande hemma då?

    Vi vann inget på lotto denna omgången heller, dags för ny inlämning... :-(

     
  • At 2009-10-25 10:23, Blogger Kimmie said…

    Nena & Annica: Tack, fortfarande rejält hostig och trött men bättre.

    Hossan: Jag har något slemlösande grejs det hjälper säkert lite. Varm dricka lättar mest.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter