Kimmietid

oktober 23, 2009

Helgplaner åt skogen

Sonen har hostat ett tag och igår började jag också, vaknade imorse och kände mig helt yr och varm. Försökte ignorera det och tog en dusch och sminkade mig, sen kände jag att inte skulle kunna äta frukost och tänkte att jag får väl kolla tempen då.
38,5 - inte läge att ignorera det alltså. Har tryckt i mig panodil och sov hela förmiddagen nu ligger jag i sängen med laptopen bredvid mig och har precis tittat på en film.

Synd för sonen och hans kompis som skulle sova över - det får bli en annan dag.
Synd för morgondagen då Hossan skulle komma hit - blir väl knappast av.

Hoppas det går över snabbt.

7 Comments:

  • At 2009-10-23 15:43, Blogger -Nena- said…

    Åh vad tråkigt.

    Hoppas du kryar på dig fort och att det inte är svinis.
    Hoppas att sonen blir av med hostan och slipper annat.

     
  • At 2009-10-23 19:34, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, supertrist och jobbigt.

     
  • At 2009-10-23 19:40, Anonymous Annica said…

    Trist.Hoppas det går snabbt över..Och krya på dig nu. Samt sonen

     
  • At 2009-10-23 20:04, Blogger Kimmie said…

    Annica: Ja trist, men det kommer fler helger. Tack!

     
  • At 2009-10-24 01:18, Anonymous margit said…

    Ja det blir inte alltid som man planerat och tänkts sig....Önskar en fin helg. Kram!

     
  • At 2009-10-24 11:33, Blogger Helga - precious said…

    Bäst ni tar det lugnt och vilar ... trist...

    Ha det gott ändå i helgen!

     
  • At 2009-10-24 12:02, Blogger Kimmie said…

    Margit: Nä, man får ta det som det kommer istället =) en fin helg till dig också.

    Helga: Yep, men det blir roligare en annan helg - vi vilar.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter