Kimmietid

oktober 23, 2009

Det är jobbigt

Febern vill inte ge med sig, men det är ju första dagen så jag är kanske för otålig.
Känner mig något lite bättre om jag tagit piller men så fort de verkar av så säckar jag ihop helt. Det blev inga tacos - sonen stack och köpte sig en kebab, tyvärr kunde de inte sova över hos kompisen istället eftersom hans mamma också är sjuk.
Just nu har jag förflyttat mig till soffan ett tag istället, kan ligga här också.
Behöver lite omväxling från sängen, så nu halvligger jag framför idol med en kopp te med honung i. Verkligen festligt =(

3 Comments:

  • At 2009-10-24 06:20, Anonymous Pisan said…

    Stackars dig. Men febern får du se som nåt bra istället, för det är det ju. Kroppen försvarar sig och då får man feber. Du får nog låta den härska i kroppen några dagar och ta det lugnt i soffan och sova lite då och då. Tänker på dig. Hoppas det ger med sig på ett par dagar. Vad tyckte du om veckans Idol? KRAM!

     
  • At 2009-10-24 09:35, Blogger Hossan said…

    Krya på dig! Vi ses snart ändå om du hinner bli frisk! Du skulle bara våga något annat... ;-)

     
  • At 2009-10-24 12:01, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Jo, så är det ju men det är trist bara. Man vill göra roligare saker på helgen än att ligga däckad.
    Tyckte idol var bra denna veckan Rocktema är ju helt i min smak.

    Hossan: Tack, jag är nog bara lite gnällig =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter