Kimmietid

augusti 11, 2009

Idag har det varit lite mer aktivitet

Skönt när det är mindre dötid på jobb, det har ringt en del - kommit en del mail och post som ska åtgärdas och så har vi en säljare från ett av våra andra kontor på besök som behövde hjälp med en del prylar - inte aktivitet som det annars brukar vara men ändå, tiden har sprungit på.

Sonen skulle visst komma hem efter sin övernattning vid fyratiden, kompisen skulle ut och handla inför skolstarten då så då skulle han ta sig hemåt. Ikväll ska vi festa lite på Lövbiff - gottgott och en av sonens favoriter. Köpte ett storpack när vi hade det sist så de fanns i frysen.
I övrigt blir det nog bara en lugn kväll hemma.

Såg förresten en tokig film häromdagen - Baksmällan - var nog på precis rätt humör för den för jag skrattade så jag nästan rullade av soffan =) - om ni är på humör för lite tokig humor så kan jag rekommendera den. Själv fick jag tipset från sonen och hans pappa som hade sett den tidigare. Ha en fin Tisdag!

4 Comments:

  • At 2009-08-11 20:29, Blogger -Nena- said…

    Lövbiff är mums!

    Skönt att det finns att göra på jobb så att tiden går.

    Bra att "din" cykelreparatör är tillbaka och att du slapp betala efter röran.

     
  • At 2009-08-11 21:38, Anonymous Annica said…

    Filmtipset är uppskrivet.
    Det ska vara en kvinna på plats för att allt ska funka. Det är så sant det :-D

     
  • At 2009-08-11 22:03, Anonymous Annica said…

    Haha sorry men jag hade den redan..Heter visst The hangover oöversatt.Har inte hunnit se den ännu bara

     
  • At 2009-08-11 22:11, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst är det gott och så lättlagat! Jag fick betala för delarna men slapp hela arbetskostnaden rätt OK så länge det inte blir sånt här trassel fler gånger.

    Annica: Sådär gör jag också, blandar ihop titlarna för att jag ibland får dem på Engelska och ibland på Svenska.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter