Kimmietid

augusti 06, 2009

Ingen bra kväll

Kvällen igår blev inget bra, inget allvarligt bara en massa strul och trassel och allmänt jobbigt -
men nu är det en ny dag och med lite tur så ska det som trasslat bli löst under dagen.
Så har vi redan Torsdag, hur tiden kan gå så snabbt när det är så lite på jobb förstår jag inte riktigt. Ikväll ska jag och sonen grilla, det blir hemgjorda burgare - ska bli mysigt.
Så har jag tvättid också - inte lika mysigt men skönt när det är gjort.
Orkade inte renbädda sängen imorse så jag bara slet ur lakanen och la sedan på överkastet - så det får jag också fixa ikväll.
Längtar efter helg så jag får sovmorgon =)

4 Comments:

  • At 2009-08-06 12:49, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt med strul, det vill man vara utan.

    Låter mys med grillning.
    Skönt att slippa tvätten på helgen kanske.
    Renbäddad säng är bäst.

     
  • At 2009-08-06 14:00, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, allt ska bara flyta på helst. Grillning är alltid mysigt precis som den renbäddade sängen =)

     
  • At 2009-08-06 17:39, Anonymous Pisan said…

    Ja, renbäddad säng är underbart att lägga sig i. Hoppas tvättandet går bra och att strulet ordnat upp sig. KRAM till dig från mig!! :-)

     
  • At 2009-08-06 19:05, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack för det!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter