Kimmietid

augusti 03, 2009

En grå måndag

Imorse var det nästan mörkt när jag steg upp, det regnade som bara den också.
Regnet slutade innan jag skulle cykla hemifrån men började sedan igen när jag kommit halvvägs så jag fick stanna och dra på mig regnjackan.
Fortfarande är vi bara några stycken på kontoret och så blir det ett par veckor till, när skolorna börjar kommer nästan alla tillbaka och då får vi hoppas att det blir full rulle på kunderna också =). Jag hoppas att regnet håller sig borta vid lunchdags, skulle behöva ett par nya gymnastikskor till mina långpromenader som jag hoppas blir många, de gamla har inte riktigt den "stuns" som behövs - men vi får väl se, om det ösregnar så blir jag nog här på kontoret.

Imorgon har jag bloggat i tre år - trodde jag väl aldrig när jag började.

4 Comments:

  • At 2009-08-03 11:23, Anonymous Pisan said…

    Oj, 3 år. Jag har bloggat ungefär 1 år. Hoppas du kommer ut på lunchen. Här regnar det också. Hoppas du får en fin dag trots regnet! KRAM!

     
  • At 2009-08-03 11:48, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Ja, tiden rusar på - men det är kul att ha den och läsa tillbaka i. Ha en fin dag du med.

     
  • At 2009-08-03 13:34, Blogger -Nena- said…

    Trodde inte jag heller när jag började blogga. Men det går liksom inte att sluta *S*
    I maj var det 3 år sedan som jag började.

     
  • At 2009-08-03 13:57, Blogger Kimmie said…

    Nena: Då har du varit igång några månader längre än mig. Tiden går fort.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter