Kimmietid

juli 30, 2009

Känns som jag varit i Beverly Hills

Ja, vad säger man. Nya huset var enormt och så flott att man tappade andan.
Jag hade förväntat mig något helt otroligt men hade svårt att se hur de skulle kunna toppa förra stället de bodde på eller det innan men de hade lyckats igen.
Något hus som detta har jag aldrig varit i här hemma i Sverige - visste inte att de ens fanns här.
Roligt för dem är det i varje fall och väldigt kul att besöka.
Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans, satt först ute och åt - vi fick en jättegod rätt som bestod av lax med fetaosttäcke och oliver hur gott som helst.
Det gick åt mycket Rosévin (alla utom jag var lediga). När det kom en regnskur så flyttade vi in och där blev det kaffe och en god paj.
Så nu är jag trött igen men idag gör det inget, när man har haft kul så är det värt det.
Ha en fin Torsdag.

4 Comments:

  • At 2009-07-30 08:38, Anonymous Annica said…

    Låter som du varit in på ett slott nånstans. Man blir ju nyfiken på hur det ser ut. Hon har ingen blogg med bilder man kan snoka i.

     
  • At 2009-07-30 09:02, Blogger Kimmie said…

    Annica: Nej, något slott var det inte men ett modernt och enormt hus. Blogg har hon ingen.

     
  • At 2009-07-30 19:16, Blogger -Nena- said…

    Låter som en lyckad kväll och då gör det kanske inte så mycket att man är trött.
    Nu är det snart helg igen ;)

     
  • At 2009-07-30 19:24, Blogger Kimmie said…

    Nena: Precis, har man legat sömnlös och vridit sig så är det vidrigt - har man kul så kan man bjuda på lite trötthet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter