Kimmietid

juli 26, 2009

SÖNDAG

Idag är det söndag med stora bokstäver, för imorgon är det jobb igen.
Har sovit lite halvkasst inatt men det är kanske bara bra för då blir jag förhoppningvis trött ikväll =).
Nu har jag precis varit på ICA och handlat hem lite frukt och annat som behövdes och ska ta itu med stryktvätten om en liten stund.
Städningen gick bra igår - kom på att om jag bara körde på och inte satte mig ner så klarade ryggen det, det onda är värst när jag suttit eller legat och ska resa mig upp. Bara tre veckor kvar på sommarlovet - sedan börjar sonen gymnasiet.
Spännande!

2 Comments:

  • At 2009-07-26 20:25, Blogger -Nena- said…

    Stora dottern längtar efter att få börja medan lilla hon vill ha minst dubbla ledigheten ;)

    Skönt att det gick bra att städa med ryggen. Det är ju oftast så att det gör mer ont när man suttit eller så.

     
  • At 2009-07-26 20:41, Blogger Kimmie said…

    Nena: Sonen vill börja gymnasiet men han hade nog också gärna haft någon extra månads lov först.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter