Kimmietid

juli 24, 2009

Känns att man inte är 20 längre

Nu är jag lite gnällig! Kroppen är trött. Jag har verkligen brist på muskler i armarna. Har suttit här och stretchat och ryggen har jag smort in med Zon.
Detta hade varit en bagatell för rätt många år sedan men jag är som sagt inte 20 längre och utan att riktigt inse det så har jag varit lite bortskämd under rätt många år - jag har gjort det mesta själv då också men haft mer hjälp med det tyngsta. Ett par extra armar och någon som skjutsar runt de tunga och stora prylarna har varit till stor hjälp men skam den som ger sig. Vi kan själv =)
Vi har fått gjort jättemycket och nu finns det inga planer på några fler stora förändringar på ett bra tag - det blir vila för kroppen att sitta vid mitt skrivbord på måndag igen, att ha högt tempo i huvudet är jag van vid - den muskeln är mer tränad =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter