Kimmietid

juli 22, 2009

Hemmalagad Pizza

Detta har vi just ätit till middag. Nu är vi mätta så att vi stönar.
Var på torget idag och köpte en rejäl påse körsbär så om vi orkar så blir det vårt godis ikväll - vi älskar körsbär både jag och sonen.
Så har jag varit slapp och suttit och tittat på ytterligare en Beck-film. Har fortfarande kvar 3 till tror jag som jag inte sett.
Nu ska jag sätta mig och sortera en stor hög papper och reklam som ligger i köket och ser slarvig ut =)

Hoppas ni har en skön kväll!

3 Comments:

  • At 2009-07-23 14:19, Blogger Helga - precious said…

    Vi är hemma på blixtvisit och vet du - det blev pizza här också igår...

     
  • At 2009-07-23 14:46, Anonymous Pisan said…

    Vi åt också pizza igår :-) Det är inte dumt! Dagens reklambunt åkte direkt i återvinningskassen förut :-) Funderar på att sätta upp en "Ingen reklam tack"-skylt faktiskt. Fast viss reklam vill jag kanske ha ändå... Hmmm... får fundera ett tag till på det.
    Ha det gott vännen! KRAM! :-)

     
  • At 2009-07-23 15:58, Blogger Kimmie said…

    Helga: Kan vara nödvändigt att titta in där hemma, ha det fortsatt bra!

    Pisan: Samma grej här, jag vill ha reklamen från de butiker jag handlar hos men inte resten. Får väl stå ut med högarna =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter