Kimmietid

juli 20, 2009

Lite motion

Har precis kommit ur duschen, det är inte lika varmt ute men väldigt fuktigt så nu när jag varit ute på en rask promenad så kände jag mig helt klibbig.
Har hunnit med det och att cykla runt och fixa lite, var och laddade sonens busskort så finns det pengar på det om han behöver det till skolan eller annat. Så var jag på Lidl - brukar sällan handla där men precis som Annica så gillar jag deras Cola.
Blev lite annat också när jag ändå var där.
Idag är det inte läge att sitta på uteplatsen och läsa då blåser nog boken bort så jag tror det blir soffan och boken en stund istället.
Precis när jag skrev detta så började det ösregna också så inomhus blir nog bra =)

2 Comments:

  • At 2009-07-20 14:19, Anonymous Annica said…

    Haha. Deras Cola är ärligt talat godare än riktiga Colan. Det finns fåtal grejer där som jag gillar. Nötmuslin är också en vara som de har som går åt hemma.

     
  • At 2009-07-20 15:06, Blogger Kimmie said…

    Annica: Yep den är god!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter