Kimmietid

juli 23, 2009

Strike

Sonen och jag är för oss själva idag - inga kompisar här - kan var skönt med en liten paus ibland. Vi har varit iväg och bowlat, det var ett bra tag sedan sist så det var riktigt kul. Sonen slog strike 6 gånger, han var mycket nöjd med sig själv =)
jag kom nästan ikapp honom på slutet med 5 strike. Vi hann med 3 matcher varav han vann 2 och jag 1. Efter detta cyklade vi vidare för att fika någonstans så det blev glass och kaffe på stan också innan vi stack hem.
Nu ska vi bara vara hemma och glassen var stor så det blir nog lite senare middag ikväll.

Ha det bra!

5 Comments:

  • At 2009-07-23 22:17, Anonymous Annica said…

    Ibland är det så skönt att bara umgås med de nära i familjen.Göra vad man vill, tycka vad man vill, leva hur man vill osv osv. Låter som en jättebra dag tycker jag trots din förlust mot sonen :-)

     
  • At 2009-07-23 22:39, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jag tar honom nästa gång =)

     
  • At 2009-07-24 09:40, Anonymous Pisan said…

    Vad mysigt det låter :-) Hoppas du får en fin fredag. KRAMEN!

     
  • At 2009-07-24 09:57, Blogger Hossan said…

    Bowla, det var länge sedan!
    Men det är kul!

    Ha det gott idag med!

     
  • At 2009-07-24 10:05, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Inte så dumt med lite tid på tu man hand.

    Hossan: Det var jättekul faktiskt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter