Kimmietid

juli 27, 2009

Skulle kunna somna

Men att somna vid halvåtta är nog ingen bra idé =) är mest rädd att det helt ska gå över tills det är dags att gå och lägga sig och att jag är pigg då.
En tur till ICA fick det bli när jag kom hem, hade glömt att potatisen var slut när jag handlade igår. Sonen och jag har ätit laxfilé ikväll så jag ville ha potatis till den. Så har vi skruvat ihop lampan jag köpte till sonen och den blev fin på sin plats, någon tavla har blivit uppspikad också.
Nu ska jag ta tag i förberedelser inför imorgon eftersom jag räknar med att vara halvzombie då med, ska hänga fram kläder och lite sånt.
Hoppas jag inte är lika trött på Onsdagkväll då vi ska hem till väninnan L inte kul att sitta där och halvsova.

4 Comments:

  • At 2009-07-27 21:30, Blogger -Nena- said…

    Det är bra att förbereda så man slipper det på morgonen.
    Hoppas att du kan somna när det är dags och att onsdagen blir piggare.

     
  • At 2009-07-27 21:58, Blogger Hossan said…

    Är alltid lite besvärligt att komma in i "rätt" vanor igen efter semestern.

     
  • At 2009-07-28 07:46, Anonymous Annica said…

    Rutinerna är jobbiga att komma in då man haft sköna lata veckor och kroppen mer än gärna anpassar sig till dess egen klocka än vad den gör till väggklockan

     
  • At 2009-07-28 08:00, Blogger Kimmie said…

    Alla: Mina dumma kropp tycker tydligen att det är lagom att somna vid ett-tiden.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter