Kimmietid

juli 27, 2009

Tittar in lite snabbt

Full fart på jobbet idag, eller det har samlats mycket på min plats under de veckor som jag varit borta - inte så mycket nytt som kommer in just idag men det gör inte så mycket så länge man har fullt upp ändå.
Det var fruktansvärt när klockan ringde imorse - jag somnade inte förrän närmare ett inatt och det var direkt plågsamt att tvinga mig upp 06,10 - vaknade inte ens till av duschen, började känna mig mer mänsklig efter en stund på jobb när jag fått i mig ett antal koppar kaffe.

Var ute på lunchen idag och köpte en lampa till sonens rum, fick ett tips om var den typ han ville ha kunde finnas så det tar sig på hans rum. Han skulle själv ut imorgon tror jag och se om han kunde hitta några bilder/posters som han kunde byta ut i de ramar han redan har.
Inatt sov han första natten i sin nya säng och han var mycket nöjd - kul!

Nu ska jag åter till mina pappershögar - 2 timmar till att jobba och det har gått fort idag =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter