Kimmietid

juli 28, 2009

Har lyckats vakna till

Dagen har varit jobbig men ändå rätt trevlig, vi är bara några stycken på jobb och det är bara 2 av oss som har ordentligt att göra, vi som kom tillbaka i måndags de andra tittar in lite då och då och snackar en stund och fåniga mail och hemsidor skickas runt via mailen.
Känner mig rätt ok trots sömnbristen men jag har stora förhoppningar för att det ska bli bättre sömn inatt. 3 nätter i rad med för få timmar + att jag är helt solo ikväll. Sonen är så snäll och försöker verkligen vara tyst när jag lägger mig men jag är så lättväckt, när han går på toa eller hämtar något att dricka så vaknar jag till lite så jag kan behöva denna natten för mig själv. Så får han säkert en trevlig kväll, hans pappa och han skulle först på restaurang och sedan hade de hyrt en film de skulle mysa med.
Imorgon ska jag och 3 andra hem till L, ska bli kul att se hennes nya hus och att träffa alla - hinner hem från jobb och fräscha till mig lite sedan blir jag hämtad, L bor inte i Malmö så det är snällt att C kör annars hade blivit för bökigt så här mitt i veckan. Ikväll ska jag inte ens laga middag har frysta rester som bara ska slängas in i micron, det blir soffan tills jag ska lägga mig och det ska bli skönt.
 
Hit Counter
Free Counter