Kimmietid

juli 30, 2009

Idag är det inomhusväder

Det blåser och regnar och är alldeles mörkt ute. Hade tur imorse - det regnade inte när jag cyklade till jobb. På lunchen åkte jag ut med en kollega i hennes bil så då höll jag mig också torr.
Får väl se hur det går när jag ska hem =)
Sonen har varit en tur i city, men han tog bussen och det var nog klokt.
Ikväll händer inget speciellt, jag hade några paket som skulle hämtas och det gjorde jag på lunchen när jag var ute så efter cykelturen hem så kan jag också hålla mig inne.
Ska testa ett nytt recept från Allt om mat idag, det var en kasslergratäng med vitlökscantadou och västerbottenost - låter gott i varje fall så vi får väl se hur det blir.

Imorgon är det redan fredag - hur gick det till?

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter