Kimmietid

augusti 01, 2009

Trosor

Varför ska det vara svårt att hitta alldeles normala trosor, jag vill inte ha ett snöre i baken, jag vill inte ha mormorstrosor som slutar under armhålan och jag vill inte ha något som känns som shorts. Nu har jag varit ute på jakt och till sist hittade jag några som fick godkänt på KappAhl - köpte bara några par för jag vill se om de är bekväma innan jag laddar upp med fler.
Detta har jag gjort denna förmiddag + att jag varit på min uteplats och fått bort ogräset.
Jag låg kvar länge i sängen imorse och läste efter att jag vaknat så mer än så har inte hunnits med - nu får vi se vad vi ska göra med resten av dagen.
Skönt med Lördag är det i varje fall.

4 Comments:

  • At 2009-08-01 13:27, Anonymous Annica said…

    Tycker också trosor är svårt att hitta. Är som du.Normala trosor, inte shorts och inte snören och inte mormormodell.
    Fattar inte varför dessa normala trosor ska vara svårare att hitta än de man inte vill ha.

     
  • At 2009-08-01 14:17, Blogger Kimmie said…

    Annica: Vi är väl omoderna antagligen =)

     
  • At 2009-08-02 09:17, Blogger Hossan said…

    Instämmer med att det inte är lätt att hitta sköna trosor

     
  • At 2009-08-02 13:11, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Märkligt egentligen

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter