Kimmietid

augusti 05, 2009

En sån där natt igen

Vet inte om det är värmen eller vad men inatt har jag sovit uselt, kunde bara inte somna igår.
När klockan närmade sig midnatt tände jag lampan igen och började läsa så det har inte blivit så många timmar. Känner mig lite lättirriterad så jag hoppas dagen blir utan för många jobbiga moment - t.ex står ett billarm och tjuter på en annan firmas parkeringsplats i närheten och jag känner lust att hänga mig ut genom fönstret och vråla till någon att för "*(#/=="¤/ stänga av det! Men jag ska nog ta lite kaffe till istället och hoppas på att någon mer än jag hör eländet - någon som kan göra något åt det.

4 Comments:

  • At 2009-08-05 09:26, Blogger Hossan said…

    Annars tar väl batteriet i bilen slut lagom till du ska hem.
    Skämt åsido - otroligt irriterande med oväsen, särskilt när man är trött

     
  • At 2009-08-05 09:56, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ibland är man lite gnällig =) (det tjuter fortfarande)

     
  • At 2009-08-05 13:39, Blogger -Nena- said…

    Åh sådana ljud kan driva mig till vansinne. Samma med grannens evinnerliga tutande så fort de kommer hem och vill att någon annan ska komma och öppna grinden istället för att resa på sin egen bakdel och göra det.
    Värre är det då om man har dagar som du har.

    Hoppas det är tyst nu och att du får sova gott i natt.

     
  • At 2009-08-05 14:20, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det slutade efter 2½ timme, helt otroligt att de som fanns i det huset stod ut. Sånt kan man reta sig på.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter