Kimmietid

augusti 05, 2009

Hoppas på SMS

Har fortfarande inte hört av cykelreparatören, jag ringde innan och hörde om de trodde den kunde bli klar idag men de kunde inte lova något mer än att de skulle försöka.
Det hade varit skönt att få det överstökat ikväll, imorgon har jag tvättid + att jag lovat sonen att vi ska grilla så då har jag ingen lust att fara fram och tillbaka, vi får väl se annars får cykeln stå kvar där tills på fredag så får jag hämta den då.
Det är väldigt tyst och lugnt på jobb - det märks trots allt att lite fler börjat jobba på andra företag för det ringer litegrann i varje fall och det droppar in några beställningar lite då och då - alltid något. Just nu är vi 4 personer på företaget, 3 här på kontoret och 1 på lagret.
Favorit kollegan är i varje fall här så vi smiter in till varandra då och då och snackar lite goja =).

1 Comments:

  • At 2009-08-05 19:30, Blogger -Nena- said…

    Skönt att favoriten är där så ni kan snacka lite då och då.

    Hoppas cykeln blev klar idag så du kunde hämta den.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter