Kimmietid

augusti 07, 2009

Man ska väl inte klaga på värmen... men!

Det är lite jobbigt att känna sig ofräsch och småsvettig hela tiden. Inatt har jag trots 27 grader i sovrummet sovit som en stock - jag hade en fläkt vid fotändan och en vid sidan - detta plus att jag var jättetrött funkade.
Var ute på lunchen som vanligt och trots att jag cyklar lugnt och fint så var jag helt svettig när jag kom tillbaka hit, blir väl likadant när jag ska hem men då kan jag ju ta en dusch om jag vill.
Som sagt man ska inte gnälla för så småningom kommer den vidriga, regniga, blåsiga hösten och då saknar man detta.
I helgen är det inte något direkt inplanerat utöver vila och städning. Får se om jag försöker hitta present till systerson som snart fyller år, lite svårt att hitta på till honom bara. Dyker ingen lysande idé upp så får det bli något presentkort.

Ha en underbar fredag! Ni som har pool kan väl ta ett dopp för mig också =)

3 Comments:

  • At 2009-08-07 22:31, Blogger -Nena- said…

    Nej man ska ju inte klaga men jag håller med dig, det är jobbigt att bli så svettig för inget.

    Presentkort är bra när man inget finner, inte alltid så lätt att hitta på till de unga.

    Hade vi kunnat bada hade jag tagit ett dopp för dig ;)

     
  • At 2009-08-07 22:48, Blogger Kimmie said…

    Nena: Synd med poolproblem i denna hettan - men som sagt det finns ju vattenspridare =)

     
  • At 2009-08-08 01:18, Anonymous Annica said…

    Njaa jag avstår badandet i poolen vår. Tömde den i veckan pga vidrigt vatten efter allt regn. O det som ligger i botten.....Huaaa näää...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter