Kimmietid

januari 08, 2009

Så var det torsdag

Lite konstig vecka, skolan börjar idag. Vet inte om sonen hade problem imorse eftersom han sov hos sin pappa inatt. Men det gick säkert bra. De får ju en mjukstart i varje fall när de bara går två dagar denna veckan.

Var ensam hemma igår kväll och skrev ett mail till f.d särbon för att få svar på några frågor.
Kom inget svar under kvällen men han hade svarat efter att jag lagt mig - inte ett dugg klokare blev jag av det - i stort sett samma svammel som på nyårsdag. Nåja, nu lägger jag ner det här.
Nu går jag vidare - inte värt att slösa energi på.

Min promenadkompis är hemma sjuk idag så vi får väl se om jag ger mig ut själv idag också på lunchen.

7 Comments:

  • At 2009-01-08 09:26, Anonymous Anonym said…

    Det finns säkert en ny "goding" som väntar runt hörnet på dig...

     
  • At 2009-01-08 09:31, Blogger Kimmie said…

    Helga: Känns inte aktuellt att träffa någon ny. Nu fokuserar jag på sonen, mig själv och mina fina väninnor. "Goding" lät ju i och för sig rätt kul.

     
  • At 2009-01-08 10:08, Blogger Hossan said…

    Klart man vill ha svar på sina frågor och SÅ svåra frågor tror jag inte du ställde, tråkigt att han inte kunde ställa upp på ens det. Lättare att gå vidare när man fått avsluta åtminstone genom att få svar på vad som hände.

    Vi ses på bian imorgon, det ska bli trevligt!

     
  • At 2009-01-08 10:32, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ska bli jättetrevligt imorgon.

     
  • At 2009-01-08 12:13, Blogger -Nena- said…

    Man kan ju fråga sig om han själv vet de där svaren eftersom han svamlar så, lite fegt tycker jag dock att det är att inte vara ärlig efter så många år.

    Låter som en bra idé att släppa det och gå vidare även om jag vet att det är svårt men som du säger det är inte värt att slösa energi på.

    Ha det gott.

     
  • At 2009-01-08 13:08, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det är ju som det är och nu får det vara. Man kan inte tvinga folk att var ärliga.

     
  • At 2009-01-08 13:17, Blogger -Nena- said…

    Nej man kan ju tyvärr inte det. Tänk så mycket lättare varit då.
    Nej man får ta det svar man får helt enkelt och sen gå vidare.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter