Kimmietid

januari 07, 2009

Det blev en lunchpromenad

Kallt, strålande solsken och en 50 minuters lunchpromenad. Det var samma runda som jag brukar gå men det tog lite längre tid idag. Skönt med motion i varje fall. Jag och en väninna/kollega har bestämt att vi ska komma igång och promenera så mycket vi kan på luncherna för att få motion. Nu kunde inte hon följa med idag eftersom hon är väldigt förkyld så jag startade på egen hand.

Sonen har en kompis därhemma idag, ikväll ska han äta middag med mig och sedan ska han ta bussen hem till sin pappa för att göra morgonen lite lättare imorgon.

4 Comments:

  • At 2009-01-07 14:01, Blogger -Nena- said…

    Min mamma och jag har bestämt os för att försöka promenera på f.m här hemma så fort jag är kry igen. Mamma min har redan börjat.

     
  • At 2009-01-07 14:15, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det är så bra med promenader - bra motion som inte sliter för hårt på kroppen och det enda som behövs är ett par bra skor.

     
  • At 2009-01-07 22:13, Anonymous Anonym said…

    Det verkar helt perfekt att få motion på luchrasten...

     
  • At 2009-01-08 06:58, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja det är jättebra det kan vara så svårt att hinna med på kvällarna när man har så mycket annat.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter