Kimmietid

januari 03, 2009

Yes Man

Så var vi hemma från bion. Vi var och såg Yes Man med Jim Carrey - den var riktigt rolig - vi har skrattat gott. Efter bion gick vi till McDonalds och åt och nu är vi hemma igen.
Vi promenerade en del av vägen hem och gick bara och snackade och det var mysigt.
Min son är en klok kille och det var skönt för oss att gå och prata om vad som hänt på sista tiden.

Det jobbiga som hänt är följande: Jag har ofrivilligt blivit singel - det kom helt oväntat som en blixt från klar himmel. När någon man varit tillsammans med i tolv år gör något sådant helt utan förvarning så blir man verkligen uppskakad. Jag är såklart fortfarande riktigt arg och ledsen och detta drabbar ju också sonen som haft denna man som en del av sitt liv nästan alltid, men som någon har sagt - Det som inte dödar en gör en starkare.

6 Comments:

  • At 2009-01-03 19:47, Anonymous Anonym said…

    Det är ett stort frågetecken!

    Jag har alltid haft er som exempel på det absolut perfekta förhållandet.

    Fattar fortfarande inte vad som hände och det gör förmodligen inte du heller....

    Tänker på dig och skickar massor med omtanke, kramar, uppmuntran och vänskap via cyberspace!

    Du vet att jag är här när du behöver

     
  • At 2009-01-03 19:55, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Du finns alltid där - det vet jag.

     
  • At 2009-01-03 21:50, Blogger -Nena- said…

    Men åh så ledsamt. Svårt att skriva rätt ord i en sådan situation men jag skickar dig en hel mängd cyberkramar.

     
  • At 2009-01-03 22:04, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack, skönt att känna lite stöd mitt i all förvirring.

     
  • At 2009-01-03 23:20, Anonymous Anonym said…

    Oj, var det det som hade hänt! Vad tråkigt!

    Jag förstår att det är tungt nu. En kram skickar jag till dig!

     
  • At 2009-01-03 23:27, Blogger Kimmie said…

    Helga; Tack

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter