Kimmietid

december 31, 2008

Nyårsafton

Så var den här - sista dagen på 2008. Bra eller dåligt år: inget katastrofalt har hänt men inget superfantastiskt heller.
Det har gått bra för sonen i skolan, jag har mitt jobb (många har inte det), vi kom iväg på vår härliga resa i somras, det ser äntligen lite ljusare ut för min sjuka syster. Så bra saker finns.
Sen finns det ju mindre bra saker också men just idag väljer jag att blunda för dem.
Idag ska vi ha fest - det ska ätas gott, drickas gott och pratas massor med strunt.
Tror jag ska ta mig en promenad innan jag börjar fundera på förberedelser inför kvällen.
Om jag inte tittar in mer idag så önskar jag er:

GOTT NYTT ÅR!!!!

1 Comments:

  • At 2008-12-31 10:24, Anonymous Anonym said…

    Även om du inte tittar in HÄR mer idag så "tittar" jag in hos dig ikväll :-D

    STOR LJUSPUNKT!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter