Kimmietid

december 24, 2008

Så var vi hemma igen

Ja, vi har varit hemma en halvtimme ungefär. För särbon har det varit en jobbig kväll - hans förkylning är där min var i början av veckan. Han har stoppat i sig febernedsättande och stått ut.
Min syster hade lyckats (som hon alltid gör) med maten och allt var jättegott.

Sonen blev helnöjd med sina julklappar han fick en hel massa, både nyttoprylar som kläder, herrparfymer och roliga prylar som filmer, spel, ny special keyboard till sin dator som har en massa ljuseffekter och en massa andra finesser när man spelar, pengar och mycket mer.

Jag hade visst också varit snäll för jag fick ovanligt många paketer allt från fräcka juldekorationer, presentkort både i bokhandel och en annan affär, nya takplafonder till hallen, en necessär fylld med Este Lauder make up, Almanacka, en fin skål och ändå mera.
Även särbon blev trots sin dåliga hälsa nöjd och glad för sina paketer.
Det blev en relativt tidig kväll, min bror behövde åka hem till sin hund, särbon orkade inte mer och sonen tyckte det var lagom att komma hem så han fick börja testa sina nya prylar.

Nu har särbon gått och lagt sig och jag ska titta på något med hörlurar på så jag inte stör honom.

Hoppas ni också haft det bra idag.
 
Hit Counter
Free Counter