Kimmietid

december 23, 2008

Förbaskade förkylning

Tycker den kunde ge upp nu - även särbon är nu förkyld. Jag ringde nyss till min syster och kollade så att det är OK att vi kommer trots förkylningar och det var det. Man vill ju vara tillsammans på julafton - förutom systerns familj så kommer då jag, sonen och särbon, min bror, svågerns mamma och min sons pappa. Så vi blir ju några stycken. Får låta bli att krama om svågerns mamma för hon är gammal och behöver inte mina baciller.

Idag ska jag trotsa förkylningen och ta mig ut lite, måste ha frisk luft!

2 Comments:

  • At 2008-12-23 12:07, Anonymous Anonym said…

    God Jul!! Hoppas du bli bättre snart!

     
  • At 2008-12-23 12:15, Blogger -Nena- said…

    Håller med dig. Bort bort bort med förkylningar.
    Vi ska till min mamma i dag och fira jul med min bror och hans son, har inte firat jul med pojken sedan han var typ 2 år och är tio nu.
    Har ringt runt och frågat dem om det är ok att vi kommer och det var det bara jag orkar själv så.

    Krya på er och en riktigt God jul.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter