Kimmietid

december 21, 2008

Mysig kväll

Klockan är bara tio - Hossan har redan åkt hem men vi träffades redan vid 17-tiden så det känns att vi verkligen hunnit umgås. Så härligt att bara sitta vi två och snacka som vi brukade när vi var unga - helt utan hämningar. Sonen är ju hemma och var med oss när vi åt och även han är helt bekväm med henne. Man säger precis vad som dyker upp i skallen. Det finns ingen annan som jag aldrig behöver censurera något för. Vi har inte pratat om något konstigt eller hemligt men verkligen rakt från hjärtat - man glömmer hur skönt det är!
Man är lyckligt lottad när man har en vän som jag har i Hossan....

1 Comments:

  • At 2008-12-22 08:48, Anonymous Anonym said…

    STORT TACK!
    Det var verkligen en jättemysig kväll, hade kunnat sitta och snacka mycket längre, men så blev jag erbjuden skjuts och du vet hur bekväm av mig jag är...

    Det är ju jag som är den lyckligt lottade som har en vän som DIG!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter