Kimmietid

december 15, 2008

Jättetrött!

Känner mig helt slut, fick fixat på lunchen också så nu är det mesta inhandlat - bara lite smått kvar. Skönt!
Sonen har kommit hem efter skolan och mår inte bra....... får bara hoppas att det är något som släpper under kvällen. Han hade tydligen mått dåligt de sista 3 lektionerna.

Dagen på jobb har gått jättesnabbt, fick ju fara ifrån en stund och sedan så har jag haft mycket att göra också. Jag går ju på semester nästa vecka och då är det en del som ska göras klart och förberedas innan.

Ikväll måste jag handla mat, vi har middagen till ikväll klar (om nu sonen kan äta), lagade spagetti igår och det blev mycket över. Tur att jag har nära till butiken, hade inte orkat fler långa cykelturer.

1 Comments:

  • At 2008-12-15 19:11, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att sonen blir bättre igen under kvällen. Inget kul nu att bli sjuk inte :(

    Hoppas ni får en skön och avslappnad kväll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter