Kimmietid

december 14, 2008

Utmaning som fanns hos Nena

Hittade denna utmaningen hos Nena och har inget för mig innan jag ska gå och lägga mig ikväll så jag tänkte göra den. Någon annan som känner sig manad så gör den:

Regler: Sätt in dessa regler på din blogg. Svara ärlig på frågorna! Utmana andra genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Du har barn… en son
Du använder dig av en kalender… Familjekalender på köksvägen
Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr… Tror inte det.
Du äger mer än två datorer…Själv har jag min laptop, sonen har 2 stationära.
Du äger en egen bil eller motorcykel… Nix, har haft en Chevrolet, för länge sedan.
Din plånbok är tom på kontanter just nu... Har hämtat ut idag.
Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka… Absolut
Du skulle aldrig kunna vara utan sex… Privat
Du vet hur man byter olja i bilen… Inte en susning.
Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka… Har bara legat på sjukhus en gång, när jag födde barn och det gick snabbare än så.
Dina enda vänner är från din arbetsplats... Nix, men flera kommer från gamla arbetsplatser.
Du har varit på ett tupperwear party… Usch ja.
Du är överviktig enligt dig själv… Tyvärr kan det nog stämma
Dina vänner uppfattar dig som snål... Då skulle jag bli förvånad.
Du har spottat någon i ansiktet… Nej !
Du har fler räkningar än du kan betala… Jag klarar mig.
Kommer du ihåg alla du har haft sex med… Måste jag......!? (finns någon man gärna glömt)
Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök… Ja.
De flesta av dina vänner är äldre än du… Blandat.
Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten… Ja
Du tvättar alltid dina egna kläder… Ja.
Du röstar… Ja !
Har du läst Kissies blogg någon gång?… Nej
Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång… Aldrig
Du gillar att gå ut och gå själv… Helt ok men roligare om man har någon att snacka med.
Du gillar ordet FITTA… Absolut inte!
Du har tittat på pratshower… Jag tittar sällan men gillar Oprah.
Du dricker kaffe minst en gång om dagen… Dricker kaffe jämt.
Du vet hur man diskar... Hur kan man inte veta det ...?
Du älskar Blondinbellas blogg… Nej
Du vill göra något förbjudet…Kommer inte på något.
Du har haft sex på första dejten… Mmm
Du kan räkna till 10 på något annat språk…Ja
När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland… Nej, sjukt noga med att hålla mitt ord.
Du är smartare än dina syskon… Ha, ha så klart!!
Du kan klippa gräset…Så klart.
Du har haft sex i bilen… Nej
Du kan simma…Ja
Du kan mer än två språk flytande.. Nej, Svenska och Engelska flytande, tyska haltande.
Du kommer ihåg att vattna blommorna… Ja.
Du pluggar när du måste… Ja
Älskar Pizza… Inte älskar, men det är gott.
Du tränar regelbundet…Det vore ju bra, jag har varit fanatiker för länge sedan.
Människorna på Starbucks vet vem du är… Nej
Din favoritmat är hämtmat och restaurang… Nej, men jag gillar det
Gillar du ordet KUK... Absolut inte!
Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein… Nej duscha och bädda först.
Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver… Kan jag väl men det är lätt hänt att något ser gott ut.
Du kan laga mat själv… Ja, med nöje
Du tycker att politik är intressant… Ja
Du gillar vin... Ja
Du kommer till skolan/jobbet tidigt varje dag… Alltid 5-10 minuter innan.
Du har alltid en penna på dig… Har en i väskan.
Du har fått kvarsittning i skolan… Nej
Är det romantiskt med vin… Ja, men jag kan vara romantisk utan.
Du har en mobiltelefon som kostar mer än 5000 kr… Nej, vad skulle det vara bra för.
Du förstår politiska skämt första gången de sägs… Om jag inte förstått har jag inte märkt det.
Du kan skriva snabbt… Ja...
Du har förstått att vädret ändras för varje timme…Konstig fråga
Du använder internet varje dag… Ja
Du har skönhetsopererat dig… Nej
Du behöver rensa din garderob…Stort behov av detta.
Du vill ha en Sodastream i julklapp… Har en, ett av årets bästa köp.
Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den…Älskar böcker.
Oj så många frågor!
 
Hit Counter
Free Counter