Kimmietid

december 13, 2008

Jag har visst fått en utmärkelse, Tack Nena


Jag har fått en utmärkelse från http://nena.bloggagratis.se och det blev jag jätteglad för.

Meningen är att jag ska ge vidare denna utmärkelse till sju bloggare som jag läser.
Jag vill givetvis ge den vidare till någon men sju stycken har jag inte, två av mina favoriter är ju just Nena och även Helga som Nena också gett utmärkelsen till och en del andra favoriter såsom tonårsmorsan har jag sett har redan fått den från annat håll så det blir inte så många men med stor glädje vill jag ge den vidare till två stycken i varje fall:

http://kommandedagar.blogspot.com
http://blogg.aftonbladet.se/95/

Dessa är min vän även utanför bloggen: Hossan och även Mammabloggen som jag följt under en lång tid.


Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

3 Comments:

  • At 2008-12-13 17:45, Blogger -Nena- said…

    :o)
    Såg också att jag gett till någon som redan fått innan men men så kan det gå ;) Nu vet de i alla fall att jag gillar deras bloggar *ler*
    Kul att du blev glad.

    Ha en skön Lucia-kväll

     
  • At 2008-12-14 09:48, Anonymous Anonym said…

    Tack Kimmie!

    Jag vet inte hur jag ska göra för att länka och lägga upp bilder - har inte lärt mig än.

    Men jag tackar i alla fall och när jag kommit på hur man gör så....

    Inget på lotto denna helgen heller.

    Och trots att jag har bloggerkonto nu så vill de ha lösenord och jag vet inte vilket det skulle vara så jag får fortsätta att kommentere under Namn/Url - Suck! Jag lyckas inte med något numera känns det som!

     
  • At 2008-12-14 09:58, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Vi får ta en liten kurs (det lilla jag kan) när jag är ledig i jul.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter