Kimmietid

december 11, 2008

En julklapp till nästan fixad


Har varit på jakt i månader efter en tidningssamlare som säljs på ILVA, den har hela tiden varit slutsåld. Idag tog jag en chans och ringde en sista gång innan jag skulle börja tänka ut något annat och då hade kommit in - just idag. De var snälla och skulle lägga undan en till mig.

Särbon är också snäll och kör ut och hämtar den - ILVA ligger rätt avsides och jag hade inte uppskattat att cykla dit ikväll. Så himla skönt - nu har vi kvar:

Sonens pappa, min bror och något mer till särbon. Det närmar sig.

Jag är inte typen som gillar att springa runt de sista dagarna utan då ska helst allt vara färdigköpt och inslaget så att man kan njuta av julkänslan istället.

4 Comments:

  • At 2008-12-11 17:58, Blogger -Nena- said…

    Vilken tur att du ringde en sista gång och snällt av särbon att hämta den till dig.
    Gillar inte heller att springa sista dagarna men i år verkar det tyvärr bli så p.g av jourjobb för maken och barn som inte har en aaaaaning om vad de önskar sig *suck*
    Ja ja det blir ju jul i alla fall ;)

     
  • At 2008-12-11 19:32, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ibland blir det inte som man tänkt sig men det kan bli precis lika bra ändå, ni kommer säkert att hitta jättebra presenter när ni får tid.

     
  • At 2008-12-12 08:05, Anonymous Anonym said…

    Jag vill också vara klar tidigt eftersom det bara blir mer och mer hysteri i affärerna ju närmare jul vi kommer.

     
  • At 2008-12-12 09:35, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja det blir ju så, det räcker med att man handlar julmaten där på slutet.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter