Kimmietid

december 07, 2008

Tidig Söndag

Var inte inne på min blogg alls igår, det händer inte ofta att jag håller mig helt borta.
Vi hade en bra lördag - särbon och jag var ute och gick på morgonen. På förmiddagen åkte vi alla tre ut för att leta efter julklappar vi sprang runt, runt och inte förräns vi hade gett upp hittade jag ett par julklappar - sonen ville ha en sorts läsk som säljs i den Amerikanska affären och där inne hittade jag jättefräcka "Beer Buckets" förzinkade Ölkylartunnor med inbyggd öppnare - jag köpte dessa till mina vuxna systersöner och fyllde på dem med Corona-öl detta tror jag blir mycket uppskattat. Vi hittade inget till sonens pappa men det är ju inte jul än så det ska nog lösa sig det med.
Efter att ha sprungit omkring i affärer var det skönt att ha en lugn hemmakväll - vi åt Fondue och hade det bra.

3 Comments:

  • At 2008-12-07 10:42, Anonymous Anonym said…

    Låter som perfekta julklappar - övertygad om att de blir glada!

    Fondue - va gott!

    Pappa på väg till sjukhuset igen, denna gången är det magen...

    Ingen vinst på lotto :-(

     
  • At 2008-12-07 11:01, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Vad synd om din pappa och er andra det blir ju lite jobbigt med allt när någon är sjuk.

     
  • At 2008-12-07 11:36, Anonymous Anonym said…

    Det finns ju ett liv utanför bloggen också - så ibland hinner man bara inte med ;) Bra idé det där med julklapparna.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter