Kimmietid

december 02, 2008

Bättre nattsömn

Inatt har både jag och sonen sovit gott och det gör verkligen stor skillnad.
Gjorde min kycklingsoppa igår och den smakade härligt med lite vitlöksbröd till.
Blev ett litet ärende till ICA, bara några småsaker som saknades i övrigt en lugn hemmakväll, tittade på både Simon & Thomas och Cityakuten och hade det skönt.
Lite småfix blev gjort också, slog in en paket till en väninna som jag skall till på Torsdagkväll,
letade igenom min låda med kort och insåg att jag har julkort så att det räcker i år utan att köpa nya.

4 Comments:

  • At 2008-12-02 14:32, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ni har fått sova gott i natt.

     
  • At 2008-12-02 17:25, Anonymous Anonym said…

    Jag har ingen att ta på mig till på torsdag! (eller till julafton eller nyårsafton) Suck!

     
  • At 2008-12-02 19:10, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Något har du! Gräv i garderoben, förresten kvittar det på torsdag det är ju bara vi gamla vanligt gänget. Förresten ville du komma till mig på Nyår?

     
  • At 2008-12-04 16:15, Anonymous Anonym said…

    Ja, nyår låter trevligt, men jag känner mig inte särskilt social.......

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter