Kimmietid

november 30, 2008

Åhhhhhhhh så tungt

Har varit ute och julklappshandlat lite, kunde knappt ta mig hem. Cykelkorgen höll på att knäckas (trots att särbon har stärkt den underifrån eftersom jag lastar i för mycket).
Jag hittade ett hantelset till sonen, stänger och en massa lösa vikter som man ska sätta på - den sammanlagda vikten på lådan 20 kg. Så köpte jag ett par Jeans till honom också, han har ett par favoritjeans och jag köpte likadana bara i en annan färg så det bör bli bra.
Skönt att ha fixat lite mer. I veckan bör ett X-boxspel och Björn Gustafsson filmen komma de har jag beställt på nätet. Sen har jag redan handlat lite andra grejer också så det börjar ta sig.
Nu är det något mer till särbon, blir nog något klädesplagg och så ska jag ha tag i tidningskorgen på ILVA som var slut sist jag kollade till min syster och svåger. 2 systersöner ska också ha något och där vet jag inte alls. Nästa helg får jag och särbon nog ut och fara på shoppingtripp.

Ha en trevlig Första Advent!

2 Comments:

  • At 2008-11-30 20:17, Blogger -Nena- said…

    Skönt att ha påbörjat klapp-köpen.
    Ska försöka komma igång med det näst helg tänkte jag.
    Förstår att det var tungt att cykla hem med de där sakerna.

     
  • At 2008-12-01 08:53, Anonymous Anonym said…

    Skönt när man börjar få lite koll på klapp-läget!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter