Kimmietid

november 28, 2008

Pizza

Har just ätit jättegod pizza, ICA har färdiga färska pizzabottnar som redan har tomatsås - denna täckte jag med riven mozzarella, bitar av gorgonzola, lite kalkonpålägg i strimlor och oregano.
Jättegott!! Nu är jag mätt och slö.

Sonen är hos sin pappa och jag är helt solo ikväll. Har en liten gnutta feber och nåt skit är det i kroppen. Jag gav mig iväg direkt från jobb och fick köpt ett par julklappar, en av de jag skulle haft var såklart slutsåld men jag fick köpt en 5 liters pastakastrull till särbon inte så kul kanske men han önskade sig det. Så köpte jag en sak till Hossan också men det kan jag inte berätta om eftersom hon läser här. Det som var slut var ett set med hantlar som man kan öka och minska vikterna på till sonen får titta i någon annan affär istället. Han börjar bli stor och vill träna armarna lite =), dessutom skvätte han på sig lite Beckham herrparfym imorse så kan hända är han intresserad av någon flicka. När jag frågade sa han att om det skulle vara så skulle han nog inte berätta det för mig eller sin pappa eftersom vi bara skulle ställa en massa pinsamma frågor då HA HA. (Hur kan han tro något sådant.)
I affären blev jag jättevarm och kände mig lite snurrig så nu är det vila som gäller.

4 Comments:

  • At 2008-11-28 18:54, Anonymous Anonym said…

    Ha ha, klart att man ställer pinsamma frågor - man vill ju veta :-D

    Jag har fortfarande inte fått något mail med förslag. Testa på min andra mailadress om det fortfarande inte går på yahoo.
    Nu är det tre personer som säger att de får tillbaka de mail de skickar till mig - Hmmm! Inte kul.

    Krya på dig! Skönt med helg!

     
  • At 2008-11-28 19:03, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Kan du maila din andra adress till mig jag har den bara på jobb.
    Jag har skickat ett mail och kommer ihåg en av pocketböckerna jag såg - Hillevi Wahl - Kärleksbarn.

     
  • At 2008-11-28 20:34, Blogger -Nena- said…

    *fniss* Men Kimmie ställer du pinsamma frågor ;)
    Det är samma här hemma med tjejerna, man märker direkt när det är något speciellt. Det tar betydligt längre tid att få ut dem ur badrummet *ler* men man får inget veta.

    Krya på dig!

     
  • At 2008-11-28 21:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, jag kan nog klämma fram ett par frågor som han helst inte vill svara på, yrkeskada som förälder tror jag. Sen kan jag tjata en del om hur viktigt det är att behandla flickorna bra och rätt eftersom man har en del mindre bra minnen från de egna tonåren.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter