Kimmietid

november 27, 2008

Ljusstakarna är på plats

Det finns mer jag ska fixa men det får komma efter hand, alla ljusstakar är på plats och ett par fina julblommor är inhandlade. Både sonen och jag känner oss lite småkrassliga utan att vara sjuka - i hans klass är 7 elever sjuka så det finns baciller att slåss mot. Vi är båda lite hängiga, jag har huvudvärk som inte vill släppa och han känner sig rivig i halsen - helgens vila får räta upp detta.

Känner mig lite nere ikväll, en person som jag litat på har visat sig vara mindre pålitlig.
Är rätt säker på att han fått reda på att jag vet, ska bli spännande att se om han har nog med mod för att säga något till mig.

3 Comments:

  • At 2008-11-28 08:21, Anonymous Anonym said…

    Hm... trist att det blev så med vännen. Hoppas han är klok nog att prata om det.

     
  • At 2008-11-28 13:06, Blogger -Nena- said…

    Inget kul med vännen och jag hoppas att det reder ut sig.

    Håller tummen för att ni inte blir sjuka.

     
  • At 2008-11-28 18:51, Anonymous Anonym said…

    Men vem är DET? Nu blev jag nyfiken.

    Insåg att jag inte kollat på bloggar på flera dagar! Mycket att läsa ikapp.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter