Kimmietid

november 26, 2008

Tiden bara försvann

Vaknade klockan 4,20 tyckte att jag bara ändrade ställning och puffade lite på kuddarna sedan kikade jag på klockan igen och då stod det 6,08 - 2 minuter tills den ringer.
Jag måste ju ha somnat om där utan att märka det men det kändes inte så, så min kropp tycker att jag stigit upp 4,20 imorse.

Ikväll kommer särbon och vi ska bara hem om lite snabbt och fiska upp sonen sen blir det en tur till öppet hus på en gymnasieskola.
Har lovat sonen att vi ska ha glöggmys senare på kvällen.

4 Comments:

  • At 2008-11-26 14:37, Anonymous Anonym said…

    Det är mycket med det där gymnasievalet. Har sonen kommit lite närmare sitt beslut om skola?? Ha en skön mysglöggkväll senare!!

     
  • At 2008-11-26 16:15, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, han är helt säker på var han vill gå men man får ju ändå kolla upp alternativen lite.
    Mysigt med glögg är det alltid.

     
  • At 2008-11-26 18:38, Blogger -Nena- said…

    Då är väl kroppen riktigt trött vid det här laget om den var uppe redan 4.20
    Hoppas du får sova längr i morgon.

     
  • At 2008-11-27 08:09, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, lite segt blev det allt men så har jag sovit desto bättre inatt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter