Kimmietid

november 21, 2008

Snart dags att gå hem

Det snöar fortfarande, har snöat till och från under hela dagen. Ska bli skönt att komma hem och mysa lite. Tvättid har jag som oftast på fredagar + att jag måste ta mig till ICA för att handla hem en del men det ligger nära så det gör inte så mycket. Det blir hem och ploppa in ett par maskiner tvätt och sedan vidare till affären.
Eftersom sonens kompis ska sova över istället för att sonen skulle vara borta så måste jag ladda lite god frukostmat tills imorgon och lite chips och skräp till ikväll. Vi brukar ju alltid köpa hem färdiglagad mat på fredagar och så även idag så jag slipper laga middag i varje fall.
Sen blir det att tända en massa ljus och ha det skönt.

1 Comments:

  • At 2008-11-21 18:56, Anonymous Anonym said…

    Låter mysigt det där. Jag jobbar hela helgen...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter