Kimmietid

november 19, 2008

Grå grå, grå grå

Så var det ytterligare en genomgrå dag, men jag lyckades cykla hit utan att bli regnad på i varje fall - man får vara glad för det lilla. Så var vi mitt i veckan och sonen började sucka om att han behöver helg när jag väckte honom imorse. Jag förstår att han behöver det, om inget nytt dyker upp så måste han läsa ut en bok ikväll och sedan ska det nog vara mer eller mindre läxfritt resten utav veckan. Ja, fram tills på söndag för på måndag är det prov igen.
Han planerar eventuellt att sova över hos en kompis på fredag, kompisens mamma är bortrest så de måste får bekräftat att det gick bra innan det bokas helt och hon kommer inte hem förräns imorgon.

Ha en bra onsdag!

3 Comments:

  • At 2008-11-19 11:37, Blogger -Nena- said…

    Här regnar det just nu och det är så mörkt och tråkigt.
    Skönt att du slapp bli blöt när du cyklade till jobb.

     
  • At 2008-11-19 16:27, Anonymous Anonym said…

    Inte för att detta har med saken att göra, men det känns konstigt att vara hemma före man ens hade hunnit sluta på jobbet jag hade innan....

     
  • At 2008-11-20 08:06, Blogger Kimmie said…

    Nena: Man får väl vänja sig vid tråkväder nu.

    Hossan: Det är väl rätt skönt att slippa sitta på bussar i evigheter.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter